60'lar Hikaye,70'ler Terane,80'ler Şahane - Muharrem Kaşıtoğlu


Muharrem Kaşıtoğlu
Profil Yayıncılık
192 sayfa

Arka Kapak'tan..

"O solmaya yüz tutan renklerin bir araya getirildiği şahane bir nostalji tablosu."
YÜKSEL AYTUĞ - SABAH

"Vallahi sizi bilmem ama ben okurken oldukça eğlendim…"
ALİ ATIF BİR - HÜRRİYET

"Bu kitabı okurken: 'Geçmişi özleyeceğiz. Bugünün keyfini çıkaralım,' dedim."
ERDOĞAN AKTAŞ - POSTA 

"Ilık bir bahar esintisi tadındaki bu kitabı bir solukta okudum desem yeridir. 80'leri yaşayanlar kitabı bitirdikten sonra, meğer ne çok özlemişiz o yılları diyecekler."
MÜNİR ÜSTÜN - HABER 7

"Bu kitap, okuru elinden tutup nostaljik bir yolculuğa çıkararak 80'lere götürüyor ve o yılları bazen gülümseterek, bazen hüzünlendirerek bir daha yaşatıyor."
CEM KÜÇÜK - CİNE5 & TVNET

'Issız bir adaya düşsen yanına alacağın üç şey nedir?' efsane sorulu cicili bicili anket defterleri... 
'Breyk, breyk, breyk arkadaş arıyorum, arkadaş' nidalarının yükseldiği uzun antenli telsiz odaları... 
'Bir bilmecem var çocuklar...', 'Mintaks'la canım mintaks'la...' diye başlayan unutulmaz reklamlar...
Kuş yuvası modundaki vatkalı omuzlarımız, şetlant kazaklarımız ve şalvar kotlarımız... 

Haydi, elinizde kitabınız, yavaşça müzik bölümüne ilerleyin. Kendinizi, Maykıl Ceksın, Madonna ya da belki Modern Tolking'i bulan çocukluğunuz ve ilk gençliğinizin kollarına bırakın. Hatıraları birlikte paylaşalım, çünkü 80'ler Şahane...



90'larda Çocuk Olmak kitabından sonra nedense önceliği bu kitaba vermek istedim.Her ne kadar 80'li yılların ilk yarısında doğmuş olsamda o yıllardan bir tat bulurum belki dedim.Buldum mu? Buldum sanırım :)


Kitap yazar'ın çocuk olduğu,okula gittiği ve genç olduğu 80'leri anlatıyor.Bazen yaşanmış hikayelerle,bazen konu başlıkları ile..Bazı başlıkları okurken epeyce güldüm,okurken eğlendiğim bir kitap oldu.İyi vakit geçirmek,birde o günleri anmak istiyorsanız birebir.


Genel anlamda beğendim,göz atmanızı öneririm..


Bol kitap'lı günler..


Sevgiler..


Foto : İnstagram for gulinnozz

6 yorum:

  1. 70 ler terane mi?Gülerim buna ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitabın ismi o :) benim fikrimde öyle olmadığı yönünde :)

      Sil
  2. bizim yaş grubumuz için 90 lar daha önemli sanırım yine de kıyısından köşesinden bir şeyler bulabiliryoruz ;)
    aslında ben şimdi okudugun kitabı merak ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede 90lar tam bizlik..ama sevdim bu kitabıda :)

      Sil
  3. Bende almıştım bu kitabı okumamıştım sıraya alıyım bunuda:)

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)