Katmer Poğaça


Katmer Poğaça,sanırım denediğim ilk internet tariflerinden biri,ve yanılmıyorsam internet tarifleri tabu'mu yıkanda o..

Maya'lı tarifleri seviyorsanız,çok seveceğinizden eminim,yalnız hemen tüketilmesi gerek o ayrı :)

Ben severek yapıyor,severek ve lezzet'inden emin olarak ikram ediyorum..Herkeste çok beğeniyor..



Tarif Mutfak Güncesi'nden..Kendisi blogunda oldukça detaylı anlatmış yapım aşamalarını,ben sadece tarifi paylaşacağım,daha fazlası için onun blogunu ziyaret edin derim..

Malzemeler

1 su bardağı süt
1 çay bardağı sıvıyağ
1 yumurta (akı içine, sarısı üstüne)
20 gr yaşmaya (veya 1 yemek kaşığı kurumaya)
2 çay kaşığı tuz
2 çay kaşığı tozşeker
Aldığı kadar un (yaklaşık 3,5 su bardağı kullandım)

Arasına; 75 gr tereyağ (oda sıcaklığında yumuşatılmış)
100 gr beyaz peynir


Bu poğaça böyle pofur pofur,yumuşacık oluyor..

Bende çok seviyorum..

Zaten bir yiyen bir daha istiyor..

Yaptıktan sonra favori'leriniz arasında olacağından eminim..

Umarım dener ve beğenirsiniz..

Mutlu haftasonları..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 yorum 1 mutluluk :)