Kalp İçinde Kalp

Bu ara çarpı işi aşk'ı yaşıyorum demiştim ya,işte yine o aşkın ürünü karşınızda :) Geçen hafta yapmıştım,ancak fotoğraflama imkanım oldu..Birde yavaş yavaş işlediğim matruşka var,o da yakında burada olur :)






Yine bilgisayar ekran'ına baka baka yaptığım bir çalışma oldu,örnektekinden biraz geniş gibi gelsede gözüme,sayılar doğru ama sanırım örnek görselinde inceltme yapılmış :)


Kısa sürede işledim,işlerken bi yandanda çokca sevdim..

Umarım sizlerde beğenirsiniz :)

Mutlu günler..

16 yorum:

  1. en sevdiğim iştir bu çarpı işi..:)çok kibar,temiz bir iş olmuş..güzel de bir örnek:)Ellerinize sağlık canım.

    hayırlı cumalar olsun

    YanıtlaSil
  2. Merhaba tatlım.
    En sevdiğim etamin işlemek yaa en son çeyiz için seccade işlemiştim :) kaaç yıl geçmişşş.
    Bunu ne için kullanacaksın?

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba canım..bunu süs olarak kasnak içinde yada lavanta kesesi olarak kullanmayı düşünüyorum..sevgiler..

      Sil
  3. çok güzel olmuş :) ellerine sağlık :) cıvıl cıvıl bence :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller,ellerine sağlık,çarpıişinin yeri ayrı...

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş tatlım.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel olmuş, ellerine sağlık.
    Sevgi dolu günler diliyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş....ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  8. off nefis olmuş O.O ellerin dert görmesin bence..

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)