Van Gogh Alive

Dün çok istediğim,Van Gogh Alive sergi'sine gittim nihayet.Her ne kadar yol biraz yorsada,çokca keyif aldım,bol bol fotoğraf çektim,izledim,şaşırdım,sonrasında ise gezdim,gezdim geldim :) 



Sergi Karaköy Antrepo 3'te..Karaköy'den yürüyerek yada Kabataş'tan tramvay ile ulaşmanız mümkün.Ama pratik'lik açısından Kabataş yönünü tercih etmenizi öneririm.

Giriş ücreti öğrenci 8,tam 15 tl..

Giriş akabinde büyükçe bir salon'da birkaç tablo fotoğrafı gördük,herhangi bir yönlendirme olmadığı için biz önce şaşırıp kaldık,bumu yani diye?Neyseki sonra ise sergi'nin olduğu kısmı tesadüfen farkedip içeri doğru karanlık ve bol sesli koridordan yürüdük..Nihayetinde sergi'yi gördük..Sergi büyükçe ekranlara yansıtılan tablo'ların içine alıp götürdü bizi..Atmosfer ve müzik'ler harika'ydı.Genel'de herkes yerlere oturmuş şekilde izliyordu sergi'yi,keşke oturacak birşeyler olsa idi.Yarım saat kadar süren görsel şölen'in yanında Van Gogh'un sözleride bazı ekran'larda paylaşılıyordu,ve bu sözleri okurken epey karamsar olduğunu düşündüm şahsen.Gerçekten sözlerindeki hüzün tablo'lalarınada yansımış gibi idi.


Şimdi izin verildiği ölçüde fotoğrafladığım tablo'ların bir kısmını paylaşayım sizlerle..







Fotoğraflar genel anlamda pek iyi çıkmasada hafızamdaki görüntüler bunlardan çok çok güzel..

Bu arada Yıldızlı Gece tablo'su içinde bir Güli var,gören varmı :)

Her ne kadar sergi sonrasında Dolmabahçe Saray'ını gezemesemde,oradaki cafe'de biraz soluklanıp deniz kokusu eşliğinde çay yudumlamak,sonrasında Valonia'da Türk Kahvesi keyfi harika idi.İnstagram hesabımdan görebilirsiniz hepsini :)

Sanırım sergi 15 Mayıs'ta sona eriyor,eğer zamanınız varsa mutlaka gitmenizi öneririm.Ben şahsen çok keyif aldım.Bundan sonra daha fazla sergi'yi gidip,görmek istiyorum,uygun olduğum en kısa zamanda Rembrandt sergi'si için yollara düşeceğim.

Sevgiler..

Bol sanat'lı günler..










5 yorum:

  1. şu son tabloya bitiyorum ben ...

    YanıtlaSil
  2. Son zamanlarda çok gitmek istediğim ama bir türlü fırsatını bulup gidemediğim bir sergi.. Resimler çok güzel.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence haftaya kadar gitmelisin çok keyifli idi..

      Sil
  3. taaa İstanbul'a geldim, hatta taaaa İstanbul Modern'in önüne kadar gittim ama yan kapıya geçip de sergiye giremedim :/ kendimiesefle kınıyorum. Neyse ki Van Gogh Eylül'de Ankara'da olacak :)

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)