Aynalar Koridorunda Aşk -Mustafa Ulusoy



Mustafa Ulusoy
240 sayfa

''Aşk insanın kalbini doldurmaya yeter mi?Caddede bir terapist yürüyor; insanları gözlemleyen ve yaşadıkları mutsuzluğun nedenlerini anlamaya çalışan bir terapist. Dr. Mavi, Aynalar Koridorunda Aşkın kahramanı. Hepimizin yaşadığı duygusal karmaşaları tecrübe eden, varoluşun özünü anlamaya çalışan Beyaz, Kırmızı, Gri ve Sarı da. Ve vitrindeki aksini inceleyen yüksek ökçeli kırmızı ayakkabılı kadın, etrafın ilgisini çekmek için sarmaş dolaş gezen sevgililer, önündeki arabayı sollayamayınca kendini değersiz hisseden BMW sürücüsü. Birer varoluş mabedi haline gelmiş kafeler, restoranlar ve buraları dolduran insanlar. Milyonlarca imge. İmgelerde varoluşunu arayan insanlar. Aynada kendini gördüğünü zanneden ama Beyazın söylediği gibi asla görmeyecek olan, restoranda yemek yiyen kadın...Narsistleşmiş benliğin mabedine hapsolup kendi varoluş gerçekliklerinden uzağa düşenler, içlerindeki boşluğu aşkla doldurmaya çalışıyorlar. Peki, aşk insanın kalbini doldurmaya yeter mi? Sonsuz sevilme, değerli görülme ihtiyacını duyan insanın kalbini kim nasıl doldurur? Dr. Mavi, Beyaz, Kırmızı, Gri ve Sarı, rüyaların, gerçeklerin ve aynaların izini sürerek bu sorunun cevabını arıyorlar...'' 


Bu kitap güzel yürekli bir arkadaşımdan hediye..Kendisi çokca beğenmiş,benimde okumamı istemiş..Elime ulaştığından beri beni etkileyen öncelikle ismi oldu,sonra arka kapağa biraz göz attım..Okumaya başladım,her ne kadar arada sekteye uğrasada kısa sürede bitirdiğim,içinde kendimden çokca birşeyler bulduğum bir kitap oldu..

Konu edinilen kişiler terapist Dr.Mavi,kitapçı Beyaz,terapi gören Sarı,Kırmızı ve Gri..Kısaca 1 terapist,3 hasta ve 1 bilge'nin hikayesi diyebiliriz..

Hikaye'de bahsi geçen Kırmızı ve Sarı benim karışımım gibiydi.Onlar benimle benzer sorunlarını dillendirdikçe ve sonuca doğru ilerledikçe,aslında bende sonuca ilerliyordum içimde..Hayat hiçte düşündüğüm kadar kötü değil diyordum,halada aynı şeyi düşünüyorum..Biteli yarım saat anca oldu ve diyorumki bu kitap hayatıma yeni bir pencere açmama,yada varolan penceremin bir çırpıda açılmasına vesile oldu..

Dünyevi aşk'a karşılık,ebedi aşk her daim hayatımızda olsun..

Bol kitaplı günler..

Sevgiler..

8 yorum:

  1. uzunca zamandır okumak isteyip de bir türlü kavuşamadığım kitaplardan...

    YanıtlaSil
  2. İyi ki okumuşsun Gülin!
    Ben de çok sevmiştim okuduğumda,gerçi Mustafa Ulusoy'un her kitabından çok şey alırım o ayrı :)

    Bol okumalı, idrakli günlerimiz ola.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ilk kez okudum Mustafa Ulusoy,diğer kitaplarınada göz atmak gerek..sevgiler..amin..

      Sil
  3. Okunacaklar listesine hemen eklendi..
    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  4. benim de okuduğum ilk Mustafa Ulusoy kitabıydı tamamen den gele aldıgım sonra da iyi ki almışım dediğim bir kitaptı. Bende çok ışıkların yanmasına, yeni bir duruş kazanmama vesile oldu, çok sevdim bu kitabı^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benzer duygular yaratmış demek,veysel karani ile ilgili okumuştum geçen o da herkesi acaip etkiliyor..

      Sil

1 yorum 1 mutluluk :)