Sevdicek Pastası..

Bir önceki şu postumda,sevgili sevdiceğime yaptığım pasta arz-ı endam etmişti.Öyle güzel yorumlar aldımki,e dedim ayrıca paylaşayım ben pasta'mıda tam olsun :)






Pasta'yı yaparken Sevgili Hünerli Bayanlar'ın ''Yoğurtlu Pandispanya'' tarifini kullandım..Bire bir ölçüler ile yaptım,fakat neden bilmem ilk yaptığım incecik oldu.
Sonra mecburen tekrardan aynı tarifi bu kez daha çok un ve biraz süt ekleyerek,yumurta aklarınıda karışımda çok öldürmeyerek pişirdim,süper kabardı.
Bende ilk ince olanı üst,kabaran'ı ise alt taban olarak kullandım..

Malzemeler şöyle idi : 
· 4 Adet Yumurta
· 4 Türk Kahvesi Fincanı Toz Şeker
· 4 Türk Kahvesi Fincanı Un
· 1 Türk Kahvesi Fincanı Yoğurt
· 2 Yemek Kaşığı Sıvı Yağ
· 3 Yemek Kaşığı Kaynar Su
· 1 Paket Kabartma Tozu
· 1 Paket Vanilya

Arasına ve üstüne 2 paket hazır kremşanti,500 gr kadar çilek ve Dr.Oetker Meyveli Sos kullandım..Her ne kadar 2 ölçüden oluşan bir pasta'da olsa hiç yumurta kokusu yoktu ve oldukçada hafif oldu,herkes tarafından çokca beğenildi.



Meyveli sos'u ne kadar az su ile yapsamda durmadı pasta'nın üzerinde kenarlara yığıldı maalesef,ama servis etmenin dışında herhangi bir zorluğu olmadı.Hatta harika bir lezzet kattı..


Gün boyu birsürü şey hazırlamakla uğraştığım için pek güzel fotoğraflar çekememişim,ama yinede hoş gözüküyor gibi :)

Bundan sonra doğumgünlerine bol bol pasta yapacağım sanırım :) Sizinde yapmanızı öneririm,kendi elinden çıkmış bir pasta'yın sunmak,onu istediğin şekilde süslemek ve içten bir teşekkür'e mazhar olmaktan daha güzel ne olabilirki..

Pasta üstündeki ''S'', Sevdiceğin ''S''si :)

Bu pasta'yı ve diğer güzellikleri hazırlarken yardımlarını esirgemeyen,her daim yanımda olan Morw ve Seno'yada teşekkürlerimi sunarım,siz olmasınız kalkamazdım böyle koşturmacalı bir gün'ün üstünden..Özellikle süslemelerden :)

Bol sevgi'li günler..

14 yorum:

  1. Ne demek efem her zmn =) Bizim içinde bol eğlenceli bir gün oldu =)

    YanıtlaSil
  2. hmmmmmmmmmm harika görünüyor ellerine saglikkkkk canim

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  3. ellerıne saglık cok sevdım ben bu sevdıcek pastasını ama..ve nasıl guzel gorunuyor bu post ardıdan mıdeye bır ıntens ındı cok fena

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık tatlım.
    Yaş pastayı meyveli çok seviyorummm, tam benlik olmuş bu pasta :)

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. ne de güzel olmuş,eline sağlık.Sevdiceğin şanslıymış..

    YanıtlaSil
  6. elinize saglık sanslı sevdıccek:)

    YanıtlaSil
  7. Süper görünüyor:) Ellerine sağlık canım.
    Afiyetler olsun:)

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)