Ben Bugün #18





Bugün Ben,
Hava yine kapalı diye hayıflanıyorum,
Zira aynı etkiyi banada yapıyor,
Pazar günü'nü yalnız geçiriyorum,
Ve bu da pek güzel değil..
Hastayım,birde kulağım ağrıyor
Hatta cızırtılı duyuyorum tüm sesleri,
Kitap okuyorum,belki biraz çarpı işi..
Sonra biraz kahve..
Belki sonrasında ufak bir yürüyüş..
Yani sözün özü bugünde sıkıcı günlerden biri..
Artık güneş'li pazar sabahlarına uyanmak,içimdede güneşler açtırmak istiyorum..
Umarım sizin gününüz güzel'dir..
Mutlu pazar'lar..


* Dün 19 Mayıs'a dair birşeyler yazacaktım,unutmuşum..Her türlü kutlamama dayatmasına rağmen,kutlanılmalı bugün,anlamıda idrak edilerek..Zira amaç sadece Atatürk'ü anmak yada gençliği kutlamak değil,19 Mayıs bir ulusun var oluşunun en önemli günlerinden biri..Nice 19 Mayıs'lara..


Foto: İnstagram by gulinnozz



6 yorum:

  1. Yağmur önemli bir etken moralimiz için hele alışanlar gunessiz günlere katlanmamda daha çok zorluk çekmekte evden cikmayisimin 3'ncu gunumdeyim ne var ki cocuklar yok bugün sakinliğin ve sessizliğin tadını çıkartmak biraz dantel örmek istiyorum sana çok gecmis olsun canım geçicidir inşallah senin de bayramın kutlu olsun hayırlı pazarlar canım.

    YanıtlaSil
  2. Dışarısı pırıl pırıl.
    Lakin güneş her zaman kalbe doğmuyor ki.

    YanıtlaSil
  3. :)))))))))))))) bıktımmm soğuktannn yaz gelsınnnn:))

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)